اس ام اس طنز
شما یادتون نمیاد یکی از بزرگترین دغدغه های ما
خفه کردن صدای مودم های دایل آپ بود !

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

یــــــنی خدایی اینقــــدی ک مامان من زیر فرش پول جاســــازی میکنه،
انبار بانک مرکــــــزی پول توش نیست !!
والله بخــــــــدا!

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

جدیدترین شعر حیف نون :
هی وی وی وی وی وی وی وی وی وی
ترجمه :
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم ! 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

تا حالا دقت کردین ؟؟؟
بعضیا دهنشووون ADSL
مغزشون Dial-Up
از اینجور آدما دوری کنید …

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

غم انگیزترین ماجرا همین قصه جدایى آدمیزاد از رختخوابه 
به خصوص اگه مجبور باشى در یک صبح سرد و بى روح پاییزى خونه رو ترک کنى !

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

تا حالا دقت کردین مامانا عادت دارن قبل از اینکه کسى رو صدا کنن،
اول یه دور اسم بقیه رو میگن ؟
معمولا هم اسم اون کسى رو که باهاش کار دارن آخر میگن ؟

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

بدتر از اونایی که وقتی شوخی میکنی جدی میگیرن ،
اونایی هستن که وقتی جدی میگی شوخی میگیرن 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

رفیقم یه سرفه هایی میکنه انگار که ۱۰ ساله داره سیگار میکشه ،
در حالیکه ۹ ساله داره سیگار میکشه !

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

دقت کردین وقتی داری تخمه میخوری و پیش خودت میگی این مشت آخره
اون تخمه خوشمزه ترین تخمه ای که تاحالا توو عمرت خوردی میشه ؟
جوری که مجبور میشی باز بخوری !
این تخمه خیییییلی کصافطه …

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

یکی از فانتزیام اینه :
ززااررت بزنم تو صورت یکی بگم نخواب …
بخوابی میمیری ؛ تو باید زنده بمونـــی ! 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

دقت کردین همیشه مهمترین و قشنگترین ترین اس ام اس ها *some text missing* میشه ؟

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  

یه بار رفتم خونه یه بنده خدایی ویندوز عوض کنم
دختره بهم گفت اگه میشه مای کامپیوتر رو هم نصب کنید !!
گفتم اونجوری هزینتون بیشتر میشه ها !
گفت :چاره ای نیس!

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

اینقد که من توی این سالها واسه برنامه ۹۰ اس ام اس فرستادم ،
واسه جنیفر لوپز فرستاده بودم الان عاشقم شده بود 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

ببین مال بقیه هم رفته یا فقط مال ماست ؟ چیست ؟!!
[اولین جمله ای که موقع قطع برق ایرانیها به زبان می آورند]

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

من اگه مراد هم می شدم
زندگی بر وفق خرم بود ، نه خودم !

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

من کلا آدمِ غایب جوابی هستم !
دو سه هفته بعد از اینکه طرف یه چیزی بارم کرد توی حموم جوابشو به خودم میدم …

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

دیشب اینترنتم قطع شد،
رفتم یه ذره با خانواده نشستم،باهاشون آشنا شدم !
به نظر آدماى خوبى میان !! 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

یعنی مزخرف ترین لحظه توی زندگی اون وقتیه که …
با پسر داییت دعوات میشه …
و نمیتونی بهش فحش عمه بدی…. !!

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

تا حالا دقت کردین بعضی وقتا تو آینه به خودتون نگاه میکنین،
میبینین چقد خوشگلین،بعد با گوشی که از خودتون عکس میگیرین
میبینید شبیه “اورانگوتان” شدین 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

بفرما و بشین و بتمرگ ، هر سه یک معنی داره،
اما هیچ کدوم اثرش مثل “گ.و.ه نخور” نیست ! 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

تلویزیون میگه گوشی های GLX توی جیب جا میشه و راحت از جیب بیرون میاد!
مگه بقیه رو با خاور و نیسان حمل میکنن ؟ یا با سیم بکسل میاد بیرون !؟

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

من همیشه راست میگم حتی وقتی دروغ میگم ! 

*  ~ *  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~*  ~

تو این زندگی‌ نصف عمرمون به فکر کردن راجع به یکی‌ دیگه گذشت ،
نصف دیگش هم برای پیدا کردن سر چسب نواری …

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس جوک-طنز ، ،

تاريخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391 ا 15:59 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه